Phuket, Karon Beach

 

Hemkomna fran en heldag pa stranden.

I morgon ska vi gora en liten utflykt till Freedom Beach med nagra svenskar som vi har traffat.
Tankte boka bord pa On the rock nu nagon dag ocksa. En lasare tipsade om den restaurangen och den ar ofta fullbokad men vi hoppas att det finns bord ledigt nu nagon av de sista kvallarna.

Nu ska jag lagga mig vid poolen och lasa aftonbladet. Eller just det ja, jag fick overtygat M att kopa Expressen i stallet da huvudrubrikerna handlade om Laila Bagge & Niklas Wahlgrens brollop.
Alskar skiten.

Vi ses!

 
Promenad fran stranden i dag.


Kommentarer
Postat av: johanna

Åååå gumman ni värkar ha de så bra=) Va och klippte mig hos Theres igår och hon tipsade om en strand om hete Raja beach (stavningen är nog lite siochsådär) hon hade inte varit där själv, men hon hade hört jätte mkt om den och den skulle tydligen vara en lite "bortglömd" ö med bra snorkling och otroligt fin strand. Njut nu de sista dagarna...NÄR LANDAR NI I SVERIGE?



love

2010-03-02 @ 11:11:51
Postat av: Ida

aaa baby, som vi skrev igar i sms sa ar en gemensam resa snarast ett maste!

Vi saknar er sa mycket har ska ni veta.

Aker ni den 13:e mars?

For vi maste ju hinna med en AW.

Vi kommer hem pa sondag.

Halsa W och ta hand om er!

Love i & m

2010-03-03 @ 10:44:28
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0