sweet


God pineappleshake pa stranden tidigare i dag.


Var inne i hysteriska Patong igar.

Fy, man far panik dar. Racker med ett eller tva besok dar pa en semester och da ar det endast for shoppingens skull som jag aker dit.

Var hemma ganska sent sa vi unnade oss en sovmorgon i dag.


Lag lite pa stranden men det var for varmt sa nu har vi forflyttat oss till poolen & skuggan.
Last Aftonbladet och plaskat lite i poolen.
Strax ska jag sla min kara fastman i ett parti Chicago eller Skitgubbe.
Imorgon blir det Kata eller Kata Noi.

Hur mar ni?
Varmt, kallt?
Laste att varen var pa vag.
Sweet!

 


Kommentarer
Postat av: SIS!

Det är asakallt!!!!!! Men solen skiner, så det fungerar ändå. Snön är fortfarande kvar, men inte riktigt lika mycket....Men ändå mycket!!

Jag saknar er så jag döör, hoppas ni har det underbart och njut nu av dagarna ni har kvar!!

Älskar er båda två <3 Det vet ni.. PUSS

2010-03-04 @ 11:34:22
URL: http://malinjosefinebengtsson.blogg.se/
Postat av: angelica

IDA darling, jag har hittat dängan! Kolla min blogg snarast!



Puss

2010-03-04 @ 18:52:14
URL: http://ango.blogg.se/
Postat av: Ida

Sis: Harligt med sol. Och det basta ar att varen snart ar pa vag.

Vi saknar dig med.

Ar sa himla stolt over att du har klarat dig sjalv pa jobbet ska du veta. Har tankt mycket pa dig och jag vet att du klarar det galant!

Snart ses vi!!

Ha det sa bra och ta hand om dig!



Puss

2010-03-05 @ 09:04:52
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0