BABYBOOM


Jag älskar babyboomen som är!
Överallt dyker det upp folk som ska ha bebis.

Igår bloggade den här tjejen om att det var bebis på G.

M har flera vänner som också ska ha barn nästa år vilket är superkul!

Tur att jag har Ida.
Om det blir ett syskon någon gång så hoppas jag kunna matcha det med någon av mina andra väninnor.
Känn er manade!

I morgon ska vi ha kvällsfika alla tjejerna hos Emma.
Ska lägga fram alla fördelar med att skaffa barn och hoppas på att jag kanske sår ett litet frö..
Nä skämt åsido så är jag otroligt tacksam för allt stöd och alla fina ord från mina vänner trots att dom kanske känner att bebis för deras del är flera år bort.

Och som Angelica så fint ropade ut samma kväll som jag hade berättat för tjejerna:
Jippieeee vi ska ha barn!!!

Och det är faktiskt lite så det känns.
Här kommer lite bilder från kvällen då alla tjejerna fick veta att det var bebis på gång.


Någon minut bara innan jag berättade för alla...







Kommentarer
Postat av: Karolina

Mig behöver du inte övertala Ida! ;) det är mannen som kräver en del övertalning, så imorgon får du ta kvällsfikan på Östersjön! Haha!

2010-11-03 @ 21:20:34
Postat av: Johanna

Kul att jag är precis lika snygg som alla andra på den näst sista bilden!! Snygge-Johanna!!

2010-11-03 @ 22:48:20
Postat av: Ida

Karolina: Haha, behöver jag alltså övertala fiskarn?

Det ska vi nog fixa. Inga problem:)

Ses ikväll!



Johanna: Du blev bara lite trött där ett tag! Puss

2010-11-04 @ 16:41:39
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0