dubbelbokad



Jobbar hela kvällen både i dag och i morgon.
Typiskt när jag hade annat på schemat.

I kväll missar jag det jag längtar efter hela veckorna, nämligen gravidyogan.

I morgon missar jag glöggkvällen på Wonder fd. FACE.
Karina, min faster kommer att vara där och sälja finaste kransarna.
Hon är så grymt duktig! Älskar allt hon gör.
Jag ska köpa en krans så en av dom kommer att vara paxade för mig.

Butiken har under hela kvällen 20% så i morgon kväll vet ni vad ni ska göra.


Wonder kl.19.00!


Kommentarer
Postat av: johannaty

Ja det är ju jätte stort för oss ju, längtar i flera veckor till nästa. Som tur är har jag ju haft ett bra i sverige och var jätte nöjd med den barnmorskan. Ville bara att J också skulle få se. Men man skulle ju helst haft en sån där maskin hemma och tittat in mest hela tiden. :) Och såklart är det ju viktigast att man får veta att allt är bra. Har ett ul v 32 i sverige sen också.

2010-11-18 @ 11:25:51
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0