Freeeedag!


Underbara fredag är här.
Som jag har längtat.. varit übertrött varje morgon och hur mycket jag än älskar mitt jobb så har jag faktiskt börjat se fram emot mammaledigheten.
Att få såsa runt här hemma med min lilla skatt ska bli så mysigt.

I kväll blir det räkfrossa på stor-lugnet.
M har en ny träningstid. Fredagar 18-20.. ni fattar ju.
Herregud.. men jag låter honom springa så länge han kan så han blir lite sen i kväll.

Finns inget bättre än fredagsfirande hos mamma & pappa med en massa skön musik.
Om ett litet tag kan jag vara med och skåla som på den gamla goda tiden.
Bara det att vi är en till familjemedlem då.

Längtar!


Kommentarer
Postat av: Amanda (gravid v.27)

Ja äntligen fredag! :) så gott med lite ledig tid, känner verkligen igen den där tröttheten, den är enorm just nu! :) men kanske lika bra vi vänjer oss! ;) Så roligt att hittat din blogg, och få följa någon som är precis lika långt gången och dessutom i samma stad! ;)

2010-11-26 @ 19:54:51
Postat av: Ida

Amanda: Åh, vad kul att du är i samma vecka och dessutom bor i samma stad!

Hur gammal är du? Är det första barnet? Är så nyfiken.

Nu blir vi inte mindre direkt.. börjar känna mig rätt tung men har ju haft turen att få må prima från dag ett så jag ska inte klaga.

Hur mår du?

Ha en mysig kväll!

2010-11-26 @ 21:04:16
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Amanda

Haha, nä nu blir vi inte mindre! ;) känner mig inte så smidig längre..men mår jätte bra! :) va lite kämpigt i början med mycket illamående men är som bortblåst nu, skönt! är 24år och det är första barnet! <3 Hur gammal är du?

2010-11-26 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0