lite nervös..


I helgen ska jag gå ut för första gången på väldigt länge.
Min kollega Björn ska ha födelsedagsfest i Loungen och vid 00.00 öppnas portarna för allmänheten.
Känner mig lite nervös inför detta.
Att hänga på Oscars med kulan kommer nog att kännas lite annorlunda.

Får se hur länge jag håller. Det bästa är ju att jag när som helst kan ta bilen och köra hem.

Först ska jag bara hitta ett stort svart tält att ha på mig...




Bild tagen någon vecka innan bebis flyttade in..

När jag ser den här bilden är jag helt säker på att det är en liten tjej där inne.

Bebben har tagit all min skönhet.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanne - mamma till lykke

vilken fin bild på dig! kram

2010-10-13 @ 23:52:56
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Det har den inte alls! Du är världens sötnos!

2010-10-14 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0