OSLO


Sitter i Malin och Eriks fina lägenhet i Oslo och väntar på att dom ska sluta jobba för dagen.
Jag hade minst sagt en mardrömsresa hit..
Gravid och jävligt ynklig.. Det sved i ögonen fler än en gång i dag men jag kunde hålla tårarna borta.
Guldstjärna för det.

Genomblöt entrade jag Zara butiken mitt på Karl Johan där syster jobbar.
Insåg att det var läge för vinterjacka.
Fick provat en som kändes OK så jag köpte den. Slängde ner min dyngsura päls i påsen och satte på direkten på mig min nya varma och framför allt torra jacka.

Sen var det hög tid för lunch. I och med att jag försov mig hade jag bara hunnit slänga ner en dubbel dajm som fick agera frulle. Otroligt äckligt så jag var gaaaanska hungrig när det äntligen var dags för lunch.

Vi lunchade på Bagel & juice. Bra skit!




Kommentarer
Postat av: Thörmanz

Hejsan:P

Jag satt här och lekte medans min karl snubbla förbi, får Gratta er och önska lycka till för er, vi väntar nu vårt andra till 5jan. Mvh/ Magnus & Magdaleena(Dotternh Wilma på snart 2år)

2010-10-30 @ 16:35:56
URL: http://skrattaplaskskoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0