20% Polarn o. Pyret


Orkar inte som förr.. Gårdagen gjorde mig helt färdig och på gränsen till sjuk.
Ikea & Kungsmässan tog all energi.

Men vi fick köpt spjälsäng, skötväska och 2 st bodys.
En röd/vit om det blir en tjej och en blå/vit om det blir en kille.
Det kommer alltså att bli bebbens första plagg så det ska ner i BB väskan.

Blir lite pirrig när jag tänker på det..

Skötväskan passar både mig & M och det bästa med den är att det följer med en skötbädd vilket känns fräscht när man behöver uppsöka offentliga toaletter.




Bli medlem i PO.P och få 20% på valfri vara.
Sista dagen i dag.
Jag fick 20% på skötväskan igår.
Perfekt!

Bli medlem HÄR!!






Kommentarer
Postat av: Lotta

Tänk vad de lilla livet kommer få det bra hos er Ida! :)



Du och magen är så fina! Hoppas allt är bra. Nästa gång när jag kommer hem, ett lite längre besök än mitt en- dagars i helgen, måste vi ses!!

Sköt om er.

PussoKram Lotta

2010-10-25 @ 21:40:34
Postat av: Ida

Lotta: Va du är söt Lotta!

Allt är fint här. Jaa va fasen, nu får du faktiskt ta en lite längre visit här. Hör av dig nästa gång du är hemma så får vi riva av en fika!

Hur är allt med dig? Hänger ju inte med alls i ditt liv.



Ta hand om dig. M hälsar!

Puss o kram

2010-10-26 @ 20:43:37
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0