Lördagen i Oslo


God morgon!

Gudars.. två dagar i storstaden är rena träningspasset.
Gata upp och ner med svullna fötter, ömma lökar och lite foglossning.
Känner mig inte bara som en längre utan nu ser jag fan ut som en gammal kärring också.
Går det att skylla på hormonerna???

Men Oslo har riktigt bra shopping.
Igår gick jag och blev kär i en kappa. Kanske inte riktigt lägligt. Har redan handlat upp månadens shoppingbudget.

Jag lät kappan hänga kvar medan vi gick till Peppes och slukade en grym pizza och hinkade världens största cola.
Men kappan ropade på mig.. så jag gjorde som jag alltid brukar.
Drog iväg ett sms till M.

Hej älskling!
Har hittat en fantastisk kappa som jag blivit helt kär i.
Hur ligger vi till?

En minut efter dimper det här sms:et ner:

Det går bra, vi klarar oss alltid!
Hittar du något du älskar så köp det mitt hjärta!
Love u


Och så gick det till igår när jag blev med kappa!


Här har ni lite bilder från igår.
Kvällen avslutade vi på en fin restaurang D/S Louise nere på Aker brygge.


















Kommentarer
Postat av: Vivi

Vilken kille!

Fin kappa!

2010-10-31 @ 14:03:17
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: Ida

Vivi: Ja fy tusan. Ibland är dom bra underbara dom små liven:)

2010-10-31 @ 18:44:07
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Emma

Gud vilken fin jacka Ida, är den nyinköpt eller provar du Malins garderob?

Och jäklar vilken himmelsk lägenhet!

Högt i tak och den ny/gamla känslan man bara sååå vill ha!

2010-11-02 @ 20:55:13
Postat av: Emma

Läste nu! Fy faro vad jag är avis på din kappa Ida!

Den är underbar!

2010-11-02 @ 20:58:07
Postat av: Ida

Emma: Tack Emma:)

Ses i morgon!

Puss

2010-11-03 @ 20:25:42
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0