gravid gnällspik


Jag & M var en sväng på stan och strosade.
Kollade preggo-jeans men fy fan.
TUR att M var med för annars hade jag nog brytit ihop där.
Det var absolut det fulaste jag sett.
Såg ju några på H&M's hemsida som verkade OK men det dom hade i butiken i dag var en katastrof.

Känner inget sug efter att shoppa kläder till mig själv. Min kropp känns konstig och jag känner mig inte fin längre.
Hade en bild av att man skule känna sig så där jävla kvinnlig och härlig när man var gravid men jag kan inte påstå att jag känt något av det.
Inte just nu i alla fall.

Och fina M.
Han är verkligen en man att hålla i när det blåser.
Han är helt otrolig. Och vilket tålamod. Världens finaste som vet precis hur han ska göra för att få mig glad.


Bilder från dagen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0