hets


Jisses amalia vilken hets det är på bebiskläder.
Hade hittat en overall som jag skulle klicka hem dagen efter som precis hade kommit in i lager.
Dagen efter när jag fint ska klicka hem den är den helt sluuuut.

Nu tror jag att jag har hittat den på ett annat ställe.
Får väl hugga den fort som ... för det där med overaller och liknande till barn verkar ta slut på ett nix.





För visst passar den här både en kille och en tjej?
Kommer att vara kallt när vi ska hem från BB så den här tror jag kommer att vara fin på bebisen.




Kommentarer
Postat av: frida

ÅH gud så fin den var :-) Klart passar den både flickor och pojkar. Så roligt att följa dig nu med den lill* i magen. Önskar er all lycka!

2010-09-12 @ 16:02:24
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: Ida

frida: Tack för din kommentar!!

Ja visst är den söt. Ska bara försöka få tag på en.

Ha det fint!

2010-09-12 @ 18:46:34
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0