juleskum


Har en skön tisdag.
Jag fick sushi och M fick sin Rembrandt från Stantons.
Alla nöjda!

Vi sprang inom Kvantum innan och handlade lite.
Karolina hade igår skrivit att hon åt årets första juleskum. Juleskum är det bästa jag vet.
Åt en påse varje dag förra säsongen så det är i princip det enda jag tänkt på sen jag hörde det igår.
Letade överallt. Inget juleskum. M suckade och jag blev hyper stressad så till slut fick jag fråga en i kassan.

- Ursäkta har ni fått in juleskum?
 
- Juleskum??? hö hö, då får du nog vänta ÅTMINSTONDE en månad till.
Det vi inte har framme, det har vi inte.

Blev så sur. Inte bara det att jag inte fick mitt efterlängtade juleskum, nä hon var tvungen att fnysa åt mig med.
Hö hö på dig med din lilla tomte.

Som plåster på såren fick jag med mig 10 clementiner hem.



Spring och köp för dom var hysteriskt goda.
Glufs, glufs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0