kulan



Imorse innan jobbet


Köpte den här tröjan i tron om att jag skulle kunna växa i den.
Magen putar redan i den så den kommer inte att hålla till slutet är jag rädd.
Mamma är så söt.. hon förstod att jag inte gillar det här med gravidkläder så hon sa igår att hon ville att vi skulle gå och kolla på ett par gravidjeans tillsammans i helgen.
Hon såg hur jag tryckte in kulan i mina "vanliga" jeans och kände nog att hon behövde rycka in.

Tack för tipsen ang. mammajeans kära ni!
Hoppas på att hitta några schyssta som sitter snyggt både fram och bak.
Dålig passform på jeans får mig att må illa.

Förresten, när kände ni er bebis första gången? Vilken vecka?





Kommentarer
Postat av: Hanna

På tal om att känna bebis...bry dig inte om när andra har känt!! jag har haft panik för jag har bara känt rörelser inga sparkar. Det gjorde jag första gången i v.17. Men det är super individuellt!! =)

2010-09-08 @ 22:29:02
Postat av: Anna

Jag kände inte förrän i v20 med sonen och hade inte moderkakan i framvägg vilket också kan spela in. Tror att BM sa att det vanligaste är att känna mellan v18-20 men som sagt väldigt individuellt.

2010-09-09 @ 07:07:44
Postat av: lotta

Med Milton så kände jag inget före v.19-20. Men nu väntar jag andra och då började jag känna rörelser vid v.16-17. Men det är ju väldigt individuellt precis som föregående skrivit!

2010-09-09 @ 18:09:46
URL: http://lottajohansson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hanna: Hoppas på att känna något snart men det verkar vara väldigt individuellt!



Anna: Min kompis Ida kände inget förrän vecka 21 nu med andra barnet så det är väl bara att vänta och se.



Lotta: Grattis! Va kul att andra barnet är på väg. Hur långt gången är du?

2010-09-09 @ 19:50:59
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: lotta

Jag är i v.29 nu! Så det börjar närma sig!

2010-09-09 @ 21:22:08
URL: http://lottajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0