min söndag


Tröttis igår.
Tog en vända på fästningen som hade sk. Mickelsmässa.
Inget vidare enligt mig.

Sen la jag mig i soffan hos mamma & pappa och blev serverad mat och valfria program från svt play medan min fästis spelade boll.

Sen kom M så då bytte jag soffa till vår egna.
La mig i M's knä och blev pillad i håret heeeela kvällen tills att jag blev så trött att jag behövde gå och lägga mig.

Kände bebis flera gånger på kvällen.
Jag & M är tokkära i det lilla livet. Vår lilla bebis.


Härlig söndag det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååå måste vara galet härligt att få känna lillpajsaren där inne. hoppas du blir piggare snart!

2010-09-27 @ 21:08:39
URL: http://inkvision.tumblr.com
Postat av: Ida

Johanna: Å va sött namn på lilla bebben.

Gillade lillpajsaren!

Satan i gatan vilken fin sida du har gått och skaffat dig. Dessvärre fattade jag inte hur jag kommenterade??



Men snyggt var det.

Stylingakuten, kom och hjälp mig!! Hade också behövt ett lyft här på lilla bloggen.

2010-09-28 @ 20:19:50
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0