zzz


Ska hänga på stor-lugnet i kväll.
Vill egentligen göra mer saker på kvällarna och umgås mer med vänner men veckorna springer iväg och jag är fortfarande dödstrött trots att det står på alla gravidsidor och böcker att det nu ska vända och att man blir piggare nu.
Det kan jag säga att det har jag INTE märkt.

Jag vill bara slänga mig på soffan så fort jag kommer hem.
Orkar ingenting så jag gör inte heller någonting.
Men strunt i det. Kanske är enda gången i livet förutom när man är sjuk som man faktiskt får vara dödstrött och bara skita i allt vad hushållssysslor heter utan dåligt samvete.

Bara såsa runt och göra ingenting.
Ni andra som också är preggers, gör detsamma!








Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer ihåg att jag också var sjukt trött runt v.17-19 typ. promenader och c-vitaminer gjorde susen. :)

2010-09-23 @ 23:24:02
Postat av: Ida

Anonym: skönt att höra att någon mer har känt sig lika trött.

Ska testa c-vitamin och se om jag slutar vara en tråkig tröttis.

Tack för tipset!

2010-09-24 @ 19:31:41
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0