god kväll!

I dag har vi inte gjort så värst mycket mer än att vi har promenerat Lugnet runt. Vi kollade in alla lekplatser som Ville sen ska sätta tänderna i. Här finns hur många lekplatser som helst så vi kommer att ha fullt upp.
Mamma kom hit efter jobbet och myste med Ville.
När M kom hem tog han lill-fisen så att jag och mamma kunde åka och kika på Vagabonds utförsäljning.
3 par till mig och 2 par till M. Konstigt med tanke på att jag INTE skulle ha något.
Nu har vi haft M's barndomskompis och hans fru och barn på fika.
Beundrar alla som har två barn.. herregud, jag förstår inte hur ni får ihop det.
Bara tanken får mig att svettas.
Är Ville snäll kanske han kan få ett syskon tids nog men inte än på ett bra tag.
Ville och mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0