Morning!

Underbar morgon!!!
Fisen åt för en liten stund sen och nu har han slumrat till på en filt så jag hinner äta yogurth, dricka kaffe och kolla Nyhetsmorgon. Lyx!
12 grader ute och strålande sol. Finns inget bättre än den här tiden som är just nu.
Har sommar, semester, sol och bad framför oss.
I går körde vi en sväng och kollade läget på min favoritplats på jorden, Getterön.
Snart ligger vi där. Och vi har utökat. Nu är vi en mer. Om några veckor blir det premiär på Getterön för Ville.
Oj, vad jag längtar!
GOD MORGON!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Welzenbach

Åh, vad söt han är. Förstår att du njuter =)

Minns det som om det var igår då jag själv var hemma med Wilma. Nu är hon 12 år och kommer hem från skolan och säger "mamma, jag chillar lite innan jag bloggar"

=) Tiden går sååå fort! Kram

2011-04-07 @ 11:35:02
Postat av: Ida

Elisabeth: Usch, går tiden verkligen så snabbt??

Herregud, snart vill ju Ville inte veta av sin mamma och mest troligt är man väl bara så pinsam och jobbig så jag får passa på och njuta så länge han vill vara nära:)

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2011-04-07 @ 19:25:43
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0