photo booth

Ugglan & Ville!
Den enda som gillar när jag har glasögon är Ville. Han älskar dom.
Jätte spännande och helst skulle han bara vilja äta på dom.
Och hur balla dom än kändes när jag köpte dom för något år sedan så måste jag nog säga att det inte var något riktigt bra köp.
Även om det kändes så just den veckan..
Nästa gång ska jag nog ta och satsa på några mer klassiska.
Och det värsta är att Ville kommer att tycka att de här glasögonen är precis lika roliga om 20 år.
Jag bjuder på det!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

2011-08-16 @ 20:27:03
Postat av: Anonym

Hej Ida, vet inte hur ja kom in på din blogg men ja kunde inte fortsätta utan att säga Grattis :)grattis till killen och va kul att allt går så bra för er :) kram Ann-Sofie

2011-08-16 @ 20:29:04
URL: http://abohemianchic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0