SKIT

Sikken skiteftermiddag jag har haft.
Köpte nytt inför kvällen. En stass, topp till tå.
Var nöjd och lycklig tills att vi kom hem och förstod att allt var borta. Mamma åkte ner till stan och letade överallt men utan att hitta.
Någon måste ha snott påsen ur vagnen. Blev så ledsen.. Så mamma fick köpa samma klänning igen men skorna jag hade köpt var slut. Sen dess har bara världens härligaste eftermiddag i solen förvandlats till en skiteftermiddag.
Nu sitter jag här i en klänning jag har köpt två gånger i dag och känner mig allmänt deppig. Inga skor har jag heller att ha i kväll.
Jag vet, ytliga ting och vad är det att deppa över men jag tillåter mig att tycka väldigt synd om mig själv en liten stund till.
I kväll ska jag hem till Lottas stuga på Getterön och sen ska jag ut med alla tjejerna på bartömningen. Ja eller jag kanske inte ska lova för mycket. Om denna dag fortsätter i samma stil så kommer jag mest troligt att åka hem och lägga mig när de andra går ut.
Men efter regn kommer solsken. Eller?

Kommentarer
Postat av: Pia

Så tråkigt!! Var hittade du den fina klänningen?

2011-08-21 @ 11:47:17
Postat av: Ida

Pia: Den hittade jag på H&M!

2011-08-21 @ 13:14:10
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Jossan

Men! Att folk inte kan låta andras saker vara :( Skickar en liten styrke-kram!

2011-08-21 @ 18:33:06
URL: http://minmorot.blogg.se/
Postat av: Ida

Jossan: Tack!! Det kan jag behöva:) Ha det fint, kram

2011-08-22 @ 10:58:30
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0