HEJ!

Jag ropar HEJ!
VI har haft en andra helt fantastisk natt med massa sömn utan avbrott. Jag vaknade vid 6 innan Ville hade vaknat och kände mig så utvilad.
Tänk att några dagars arbete kunde resultera i så bra nätter. Vi är så lyckliga och jag kan verkligen rekommendera detta till andra. Man behöver inte följa allt till punkt och prickar utan man måste så hitta sin egna grej som funkar på sitt barn. Det har vi gjort nu och det går så bra!
Buffning och fasta sovtider är det vi har kört på. Barn behöver rutin, något vi inte har tagit fasta på innan.
Ville sover numera endast 2 gånger på dagen. En gång på förmiddagen vid 10 i 45 min och en gång efter lunch vid 13 och då sover han ca 1h 30 min.
Nu har vi duschat, kollat julkalendern och ätit frukost.
Här ska firas fredag,
God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0