korvar i badkaret

Vi startade dagen med ett bad jag & Ville. Mysigt tills det att Ville sket i badkaret.
Jag blev helt hysterisk. Men det värsta var när han ville börja leka med de små bajskorvarna som flöt runt i vattnet. Riktigt osmakligt!
Snacka om en brakstart på dagen. Herregud, mycket ska man vara med om.
När bajsincidenten var över kom Lotta på förmiddagsfika. Vi drack kaffe/te och åt pepparkakor och bullar.
Ville tyckte att hon var rysligt spännande. Han ville mest klänga på henne hela tiden.
Sen kom Villes farmor förbi och sa hej. Och vips så hade jag barnvakt. Nu har han åkte med henne ut till gammelmormor så jag är barnfri den här eftermiddagen.
Om en stund ska jag, mamma & Mallan till Falkenberg och kolla lite. Solen skiner och jag känner redan nu helgkänsla.
Ha en fin dag kompisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA!! Härlig start på dagen.

2011-12-08 @ 14:27:42
Postat av: Nina - Glamourmamman

Nice start på dagen ;-) Man får inte vara så äckelmagad som mamma, haha!



Kram Nina

2011-12-08 @ 21:42:01
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0