superlördag!

I kväll har vi haft släktträff.
Jag, mamma, min faster och systrarna Kollberg med mamma Silva.
Vi gjorde detta för längesen. Innan jag blev gravid var sist. Sen när jag var gravid kände jag inte för någon träff. Kunde liksom inte unna dom andra att sitta där och dricka gott när jag inte kunde. Men nu var det verklige på tiden att vi alla sågs igen. Alla ogravida.
Och vi hade precis som sist, svintrevligt!
Vi körde mexicanskt tema. Strawberry daiquiris till fördrink, bruschetta till förrätt, mexikanska mozarellaburgare med fräs i till huvudrätt och Silvas helt fantastiska citronglass till efterrätt. Lägg till iskalla Corona med lime i på det och vi var hemma.
Sen blev det rödtjut och starka brännande Irish Coffés. Jädrans vad gott!
Sen efter det blev det dans och vips så hamnade jag hemma på Syrén på herrmiddag.
Herrarna sjunger (gapar) värre än någonsin. Och jag trivs.. 10 minuter till sen går jag nog och lägger mig på övervåningen.
Ville sover hos sin farmor och farfar. High life för honom och sovmorgon för oss!
Hoppas ni har haft en lika trevlig lördag som mig.
Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0