CANAL DIGITAL - sämsta skiten

Okej, en gång för alla vill jag bara göra klart en sak.
Bråka ALDRIG med en höggravid kvinna.
Canal digital kan dra åt helvete.
Skaffa aldrig skiten. Året är 2011 och vi kan INTE se på tv. Hur många samtal ska man behöva ta med deras kundtjänst där "Anna" som svarar inte har några som helst befogenheter?
Sämsta servicen någonsin.
Sen september har vi haft problem och nu står jag bara inte ut längre. Jag sitter här hemma och hytter med pekfingret dagligen. Men till vilken nytta? "Anna" på Canal Digital fortsätter vara lika obrydd.
Men det "Anna" inte vet, det är att hon har med en höggravid kvinna att göra.
Jag får ett psykbryt och Canal Digital borde passa sig.

Kommentarer
Postat av: Henki

Håller med canal digital Skit...Bara fel på HD boxen ,ringt minst 10 gånger. har fått en annan hd box samma fel,, :(

2011-03-07 @ 10:47:31
Postat av: Henki

Men va fan så jävla trött på BOXEN ..snart tar jag kontakt med en tidning..stänger av sej när man trycker på tv guide knappen ibland :(

2011-03-15 @ 16:26:13
Postat av: Viasat

Hej!



Tråkigt att det är så mycket problem för det! Vi kan nog kompensera dig för det för att garantera att du blir nöjd. Vi på Viasat väntade 2,5 år innan vi lanserade vår HD box för att undvika några som helst tekniska problem med boxen och även kunna erbjuda en 3D kompatibel box.



Ang. vår service så har vi en öppnat en Chattfunktion på vår hemsida vilket innebär att man får hjälp och svar inom 2 minuter som man ställt frågan till dom som är inne på chatten. Så det går blixtsnabbt och du behöver inte ringa en massa utan kan ställa frågorna online.



Om ni är intresserade av att bli erbjudna en specialdeal för att garantera er bli nöjda, så kan ni skicka iväg ett mail, ni har ingenting att förlora på att höra det vi kan erbjuda just er!

2011-08-06 @ 11:21:43
Postat av: Benjamin

Kan bara hålla med, haft problem sen maj då jag och min familj tog över ett abbonemang i det hus vi köpt. Bara vart strul med box som stängs av och annan skit. Till slut får man att en tekniker ska komma men inte har han kommit eller hört av sig. Dessutom så vi senaste av ett antal samtal så vill dom nu inte kännas vid att dom själva ska stå för fel som dom själva har ansvar för.. Hur går detta ihop ? Sitter som det verkar fast i ett avtal som ingicks av förra ägaren men kommer dra samma sekund det går ut om det inte går att lösa innan dess.. Btw är det första klagomålsinlägget jag skriver vilket kanske vittnar om att man är sur...

2012-08-17 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0