en liten uppdatering

Ingen bebis än.
Däremot har jag haft onda värkar sen i går eftermiddag.
Vi har tagit tiden mellan dom hela natten och förmiddagen. Som minst har det varit nere på 7 minuter mellan dom.
Nu under dagen har det känts lite bättre och värkarna har kommit med större avstånd så både jag & M har kunnat få någon timmes vila.
Får se hur detta utvecklar sig.
Vi skrattar och myser mellan dom onda värkarna och M är världens bästa stöd.
Han är grym på det här med profylax så jag känner mig otroligt trygg och lugn med honom.
Det var dagens lilla uppdatering.
Ha en mysig lördag.
Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: lotta

Lycka till!

2011-02-19 @ 20:55:45
URL: http://lottajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till! :)

2011-02-20 @ 10:38:15
Postat av: Lotta Malmberg

Skönt att höra att ni hinner mysa lite också, det gör ni helt rätt i. Detta fixar ni!! Snart snart snart kommer en liten underbar! Puss

2011-02-20 @ 11:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0