lycka!

Hej vänner!
Tack ännu en gång för alla kommentarer. Ni är helt fantastiska.
Jag har nu svarat på alla.
Som nybliven mamma är inte tårarna långt borta kan jag lova.
Här har livet just börjat känns det som. Tänk att ett nytt kapitel i livet kan kännas så otroligt självklart.
Lyckan finner inga gränser och det är precis just så där stort som alla alltid har sagt.
Ville är det bästa som har hänt oss och jag är så tacksam över varenda sekund jag får uppleva med det här lilla livet.
Min älskade lilla Ville!

Kommentarer
Postat av: hannah

åh jag ryser! vad fin han är :)

2011-02-27 @ 13:36:09
URL: http://karolinhannah.wordpress.com
Postat av: Anonym

Snälla visa mer bilder på lilla Ville och lite på hans rum osv:) kram

2011-02-27 @ 15:45:41
Postat av: Lottas mamma

En sådan söt liten kille. Stort grattis o lycka till önskar Lottas mamma.Bebisar är det finaste som finns. Annette

2011-02-28 @ 17:08:01
Postat av: LottaM

Ser att min mor har kommenterat, jag tänker bara hålla med henne. Och säga att jag blir lycklig av att bara läsa och titta på er lycka :) Längtar tills jag får träffa er! Puss

2011-02-28 @ 21:19:27
Postat av: Ida

hannah: Va söt du är:)



Anonym: Hans rum är inte direkt klart så bilder där får kanske dröja men jag ska absolut lägga upp fler bilder på lille Ville. Kram



Lottas mamma: Tusen tack Annette! Va kul att du skrev. Hoppas allt är bra! Kram



LottaM: Vi längtar tills du är hemma igen! Hoppas du har det bra.

Ta hand om dig! Puss

2011-03-03 @ 11:50:58
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0