meningslöst besök hos


Var hos tandläkaren i morse.
Dom frågade vad jag gjorde där?
Ja nä, vad f-n gör jag här tänkte jag?
Jo jag hade nämligen någon liten lärling/student sist som tyckte att jag skulle gå en gång i halvåret.
Hon såg hur hemskt jag tycker att besöken där är och njöt säkert av att boka upp mig inom ett halvår igen.
Puckolocko.
Jag ifrågasatte så klart det redan då men hon var ny och så där irriterande redig och hård.
Ingen bra kombo på en tandläkare. Buuu.

- Ja i och med att du var här för knappt ett halvår sedan så blir det ingen undersökning i dag. Men däremot kan vi polera dina tänder om du vill och så kan du få skölja med flour också om du vill.

JO MAN TACKAR!
Dom tyckte att det var precis lika meningslöst som jag.

Sen tyckte dom att jag hade en liten mage också för att skulla ha barn inom en månad.
Men det är jag helt fine med.
Jag & M skapar bara små monster. Vi tycker att det räcker så.
Medan jag sköljde med flour berättade dom hur många dagar dom själva hade gått över tiden när dom väntade barn.
Då slutade jag lyssna.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0