min fredag

Fick vilat lite på förmiddagen. Mötte upp Sofia på stan för en lunch på Stanton's.
Sen bjöd jag in våren i form av finfina påskliljor.
I kväll är M på John's Place med sitt jobb. Jag var lite "gravidbitter" när han stod redo i hallen. Snygg som få.
Fick en hejdå puss och kände hur mina ögon sved.. Jag vill också göra mig fin och gå ut och äta gott..
Jag vill inte vara gravid längre. Det räcker snart om jag ska vara ärlig.
Satte på mig en mysig luvtröja och kröp ner i soffan och tyckte lagom synd om mig själv.
Hällde upp en tallrik fil som fick agera förrätt. Huvudrätten ser ni lite längre ner.
Nu blir det Let's Dance och mys med kulan.
17 dagar kvar eller när som helst...

Kommentarer
Postat av: michaela med bebis

Det är okej att vara trött på att vara gravid såhär på sluttampen...du får trösta dig med att du kommer vara en galet SNYGG mamma sen när din bebis är ute =)

Hoppas du får en fin helg nu och att du känner dig bättre till mods idag!

2011-02-12 @ 09:52:10
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Mathilde

Vilken mysig blogg du har och väldigt fina bilder. =D

2011-02-12 @ 17:06:11
URL: http://happyfluffy.blogg.se/
Postat av: Ida

Michaela: Tack för uppmuntran!

Ibland är det skönt att höra att det är okej att vara lite låg så här på slutet.

Kram!



Mathilde: Tack :)

2011-02-13 @ 10:25:01
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0