en månad kvar!

I dag firar vi att det är fredag och att det bara är EN ynka månad kvar tills bebis är beräknad vilket också betyder att jag bara jobbar en vecka till.

I går somnade jag vid 19.40 så där har ni förklaringen till gårdagens frånvaro.
DÖDSTRÖTT med andra ord.
Men i dag är jag pigg och lycklig.
Vi ska till och med laga mat hemma i dag. Ja jag säger till och med för det är bara hämtmat numera så lagad mat är lyx.
Ljusen är tända så nu ska jag & M ha mysfredag.

Har lullat runt till Streets of PhiladelphiaBy your side.

 

Happy friday!


Kommentarer
Postat av: michaela med nyföding

Åh...den månaden kommer att försvinna i ett nafs...snart har du din bebis hos dig!

2011-01-29 @ 17:06:54
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Ida

Michaela: Känns så långt bort fast ändå nästan skrämmande nära...

Mår fortfarande toppen så jag hade nästan kunnat vara gravid ett par månader till... fast nu längtar jag väldigt mycket efter att få träffa det lilla livet.

Ha en mysig lördag med din bebbe:)

2011-01-29 @ 18:31:02
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0