MORNING!

Har varit uppe och steppat 7 gånger i natt så jag gav mig f*n på att sova längre än till 07.00.
Måste ta vara på den sista tiden..
Vaknade vid 06.00 och var på väg att ge upp men satte på mig mina hörlurar och började lyssna på min playlist som är tänkt att ha på förlossningen.
Somnade efter 10 minuter och sov till 09.00.
HIGH FIVE!!
Nu har vi ätit långfrukost och spelat MAXI YATZY jag & M.
Jag vann!
Sjukt bra start på den här söndagen. Solen skiner och M har precis dammsugit huset. Jag kan/får nämligen inte det så den arbetsfördelningen råder det inga diskussioner om.
Perfekt.
HAPPY SÖNDAG!

Kommentarer
Postat av: Loisa

Som alltid, jättekul att läsa din blogg! Håller tummarna att allt kommer gå bra med den lilla babyn :) Ville egentligen säga att den turkosa duken på bordet var supersöt, blev kär direkt! kram

2011-01-30 @ 14:38:24
URL: http://juntan.webblogg.se/
Postat av: Ida

Loisa: Tack:)

Hoppas allt är bra med dig!

Den lilla duken fick jag av min faster för ett litet tag sen. Känns vårig!

Kram

2011-01-30 @ 19:12:17
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0