jag mår bra!

Jäklar vad dålig jag var i går.
Ringde mamma tidigt på morgonen och fick fram med så få ord som möjligt att hon gärna fick komma och ta hand om Ville. Mitt huvud sprängde och jag mådde så pyton att jag trodde att jag skulle stryka med.
TUR att jag har världens bästa mamma och att Ville har världens bästa mormor. Hon var här på 10 min. TACK GODE!
Sen låg jag i princip resten av dagen. Mamma & Ville fick tvingat med mig på en prommis på eftermiddagen och sen var det som om livet kom tillbaka.
ORÄTTVIST att bli så dålig på bara något glas. Jenny hade mått precis lika dåligt som jag i går så jag undrar om det inte var något i luften...
I går på kvällen kunde jag äntligen äta igen så M fixade till tacos åt oss och serverade mig ett stort glas iskall coca-cola. Underbart gott!
Nu lyssnar jag på Håkan. M är iväg och tvättar bilen så jag får passa på. Pratade med mamma innan som var på hans spelning i går och hon sa att det var helt fantastiskt!
Nu ska jag plocka här hemma och lyssna på Shelley på högsta volym.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch å fy! Välkommen in i klubben. Tror att det är åldern, vi är inte längre vad vi var förut;) hoppas du mår bättre idag. Puss

2011-07-16 @ 12:21:24
Postat av: Ida

Angelica: Näää, är det verkligen så att åldern har visat sig??

I dag mår jag prima men jag är livrädd för att ta ett enda glas nu.. Blir man så dyngdålig i ett helt dygn efter så är det knappast värt det. Får ta och ses nu. Grillkväll med ramlösa! Puss

2011-07-16 @ 12:28:05
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0