Sommar!

I förmiddags hämtade vi upp Mamma, Emelie och kulan innan vi styrde ut mot Getterön, 2:a vik.
Väl där kom också min moster Marie och sällskapade oss. I och med det kunde jag sitta på häcken i brassestolen heeela dagen. Hade full assistans med Ville. Och min plutt har nog aldrig mått bättre. Han låg och njöt under parasollet hela dagen. Han sa inte ett knyst under de fem timmarna vi var där.
Ni förstår ju vilken härlig dag jag har haft!
Blir lite avis när jag tittar på fina Emelie och hennes helt underbara kula. Snart får Ville en till kompis.
Som vi längtar!!! 5 veckor kvar eller när som helst....
I morgon ska Emelie få känna på mammalivet lite extra mycket. Hon ska nämligen vara med på vår mammaträff som i morgon är hos mig. Ger nog en bra försmak på det som komma skall.
Du bebis där inne, vi längtar efter dig!
Se nu till att komma i tid och var snäll mot din mamma nu den sista tiden i magen.
Kram på dig!

Kommentarer
Postat av: lotta

Vilket smart parasoll! Vart har du hittat de? Kram

2011-06-29 @ 08:07:55
Postat av: michaela med bebis

vilken uuunderbar mage hon har! man blir ju lite sugen på ett syskon haha ;)

hoppas ni får en finfin dag i dag också..man får passa på att njuta av solen medans den visar sig!

kramar.

2011-06-29 @ 09:21:39
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Ida

Lotta: Det är inget sådär jättebra parasoll men det funkar. M köpte det på Gekås!



Michaela: Ja visst är hon sååååå vacker med sin lilla kula! Inte konstigt att man blir sugen på ett syskon när man ser henne.

Håller tummarna att det är fint väder i morgon också. Kram på dig

2011-06-29 @ 17:54:43
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0