söndag

I dag har vi varit på IKEA och köpt en barnstol åt Ville. Sen på hemvägen åkte vi om M's föräldrar.
Blev bjudna på en riktig grillkväll. Otroligt mysigt att sitta på altanen. Äta gott från grillen och till efterrätt fick vi jordgubbar.
Jag & min svärmor unnade oss lite gott rosé också. Väldigt mys!
Nu har jag precis duschat. Ville sover redan och jag & M ska strax gå och lägga oss. Tänkte läsa något kapitel i min läskiga bok, Skumtimmen. Har läst den boken väldigt länge nu. Det går sakta.. inte för att den är dålig, nä tvärtom. Den ger mig kalla kårar så man får ta ett kapitel då och då om man ska kunna sova på nätterna.
Nähä, i morgon är det måndag. Ny fullspäckad vecka!
God natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0