tisdag

I går åkte vi till Falkenberg på en liten utflykt.
Cervera hade utförsäljning, 50% på allt. När vi kom in i butiken fick vi nummer 995(!!!) på kölappen och på tur i kassan var då nummer 740...trodde inte vi skulle hinna handla innan dom stängde men helt plötsligt kom en tjej fram till mig och gav mig en ny kölapp med nummer 795 på. Tack snälla!!!
Åkte egentligen bara dit för att köpa en Stelton termos men dom var slut i färgerna jag önskade så jag fick fylla mitt köpbehöv med lite annat i stället.
Köpte några iittala skålar som är perfekta till fruktsallad, sommarpajer och annat smått och gott. Och så fick jag köpt några fler espressomuggar. Perfekt!
Vi avslutade med ett besök på torggrillen i Falkenberg. Bästa kioskmaten!!
I dag har världens största lastbil nyss varit här och lämnat av fem nya marseille stolar till oss. Dom gamla ska jag returnera eftersom kvalitén var katastrof. Blir så trött. Tur att man är mammaledig så man har tid med att reklamera möbler. Tänkte först struntat i det. Bara slängt dom och köpt nya från något annat företag men NÄ. För en gångs skull tog jag tag i det.
5 poäng till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0