Varberg en söndag!

Jag, M & Ville sov över på stor-lugnet hos min mamma & pappa i natt.
I morse blev vi serverade ägg & bacon frukost. Efter frukosten hann jag ta en dusch i lugn och ro. Kanske vardag för dig men det är lyx för mig!
Vid lunch åkte vi på utflykt. Vi tog husbilen och åkte ut till 5:e vik där vi grillade korv och gick en promenad i det fina söndagsvädret. Fint med endags camping i sin egna stad!
Nu har vi precis kommit hem. Har slängt i en maskin tvätt och nu har jag en rejäl hög tvätt här att vika..
Sen tänkte jag lägga de tråkiga sysslorna åt sidan och flytta ut på baksidan.
Söndagar är fasen inte dumma. Särskilt inte när man bor i Varberg.
Tänk att vi har det så här fint bara 5 minuter hemifrån...
På promenad bland stugor och hus.
Getterön - när jag blir gammal vill jag bo där. Finaste platsen på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0