måndag

God morgon!
Jag & Ville har vaknat till liv och fått i oss frukost båda två.
I dag ska vi ut på en långprommis. Ska förbi mitt jobb och hälsa på. Mycket märklig känsla att inte jobba... Behöver få komma dit och känna på lite "vanligt" vardagsliv.
Det är flera som har skrivit och bett mig skriva om förlossningen.
Jag kan nu stolt säga att jag faktiskt börjat knåpa ihop några rader så det kommer att dyka upp inom kort.
Mest troligt blir det i 2 delar. Men för att stilla er så är alltså första delen på väg.
Ses sen!

Kommentarer
Postat av: michaela med bebis

ska bli spännande att läsa din förlossningsberättelse =)

hoppas nu att din måndag och jobbesöket blir trevligt!

kram på dig!

2011-03-14 @ 10:53:53
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0