Nya jeans och AW!

I morgon ska jag för första gången vara utan Ville en hel kväll.
Han kommer att vara hemma och ha tv-spelskväll med sin pappa och Klas så jag vet att han kommer att ha det hur bra som helst.
Själv ska jag få känna på livet så som det var innan Ville flyttade in i magen. Jag ska gå på After work med mina älskade vänner.
Åh, herregud som jag har längtat efter denna dag!!
Kommer säkert att längta ihjäl mig efter mina killar men det ska bli så otroligt härligt att bara få vara IDA igen för en kväll.
Jag är så trött på tajts att jag kan kräkas så jag har dagen till ära köpt ett par nya ACNE jeans
Butik Björn E som passar mina för tillfället breda höfter.
Invigde dom redan i lördags och se så happy en MAMA kan bli av ett par jeans.
Ja, ja vi ses på Grappa i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina, önskar jag kunde vara med er imorgon på Grappa. Njut av uteservering och vin hjärtat!

2011-03-31 @ 22:13:08
URL: http://lottamalmberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0