efter regn kommer sol!

Har varit dålig på att uppdatera er.
Har varit lite upp och ner här. När väl min "babyblues" hade lagt sig och besvikelsen över vår dåliga vistelse på BB så fick jag ont i nedre delen av magen. Fick sen 39 graders feber och så ont att jag inte kunde röra mig så det var bara att ringa sjukvårdsupplysningen och sen sätta fart mot sjukhuset IGEN.
Väl där fick jag reda på att jag hade fått en infektion i livmodern så nu knaprar jag antibiotika och mår mycket bättre.
Ville har tack o lov mått toppen hela tiden och eftersom jag inte ammar har M kunnat ta nätterna så att jag har kunnat få vila.
Inget ont som inte för något gott med sig.
Jag har tänkt att skriva lite om min förlossning och ge er lite bilder snart. Ska bara samla lite energi.
Mina killar just nu. Nöjd pappa!

Kommentarer
Postat av: lotta

Fy de fick jag också med Molly. Jag klarade mig med tabletter, tack och lov! Inte nog med att föda barn så får man sånt efter. Men skönt att du mår bättre! Funkar det med antbiotikan? Krya på dig!

2011-03-03 @ 12:46:56
URL: http://lottajohansson.blogg.se/
Postat av: Ida

lotta: Tack Lotta!

Usch så du åkte på samma sak din stackare. Riktig skit. Antibiotikan har gjort under. Känner mig som en ny människa bara efter 2 dagar och ÄNTLIGEN kan jag bära runt på Ville igen.

Hoppas allt är bra med dig!

Kram!

2011-03-03 @ 13:42:48
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Emma

Vilket underbart kort! Gilla gilla gilla!!! Tänker på dig min IDA, du är en tapper kämpe och en underbar Vän, Fästmö och Mamma.

2011-03-03 @ 19:16:04
Postat av: frida

åh mysig bild :) han är så söt lilla Ville. hoppas du kryar på dig & mår bättre snart igen. Kram

2011-03-03 @ 20:30:53
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: Jossan

Men... :( Tur att du är bättre nu i vart fall! Underbart kort. Krya på dig!

2011-03-03 @ 20:44:49
URL: http://minmorot.blogg.se/
Postat av: michaela med bebis

men, vilket elände du råkade ut för! jätteskönt att du känner din piggare nu i alla fall.

varför kändes inte bb-vistelsen bra? himla trist, det ska ju vara en tid när man bara kan vara med sina älsklingar och mysa men ändå känna lite extra trygghet i allt det nya.

ta hand om dig och dina fina nu och ha en toppenhelg!

kram.

2011-03-04 @ 11:34:17
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken härlig bild! och vilken liten liten människa!! Hoppas du mår bättre nu. Men, dålig BB-upplevelse?? Jag vill verkligen höra! Långt inlägg om detta tack. Kramar!

2011-03-04 @ 17:01:28
Postat av: Madde

Men nej vad tråkigt men härligt att du känner dig bättre!

Söt bild :)



Krya på dig. Kram

2011-03-05 @ 09:58:29
URL: http://sockersott.blogg.se/
Postat av: Ida

Emma: Du är så snäll fina du!

Ni kan väl komma förbi i veckan på en kvällsfika?



Frida: Tack snälla!



Jossan: Tack för din kommentar!!



Michaela: Det var fullt på BB så M fick inte stanna och personalen var inte särskilt trevliga och hade ingen tid så det blev tyvärr inte den starten jag hade önskat och sett fram emot.

Kram



Lisa: Nu mår jag bättre igen! BB-vistelsen var en riktig besvikelse. Vill inte tänka så mycket på den och vill därför inte skriva ett inlägg om det. Det var bara dåligt vilket gjorde mig väldigt ledsen. Ville bara åka hem... Usch. Men efter regn kommer sol och att få komma hem var som att komma till himmelen! Halleluja!

Hur är allt med dig?

Kram



Madde: Tack snälla!



2011-03-05 @ 20:01:29
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Mathilde

Klockren bild! ;)

2011-03-08 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0