2 bebisar...

ÅH VILKEN HÄRLIG FREDAG!!!!
Började med lite mammafika hos mig. Slängde otroligt nog ihop en kladdkaka(!!!) på förmiddagen som jag bjöd på.
Sen var det dags för Nicole att göra ett ärende på stan. Inte dåligt att få in 2 bebisar, 2 bilbarnstolar, 2 vagnar och 2 fullvuxna kvinnor i bilen. I alla fall så var det sen dags för mig att känna på hur det är att ha två barn själv.
Herregud, så fort Nicole hade gått blev båda killarna dödshungriga och var inte sena med att visa detta.
Så efter att ha försökt med allt förstod jag att jag skulle bli tvungen att ge dom båda mat.
Fick hittat en micro och värmt till mat till dom båda. Sen fick jag göra någon slags maraton matning. Ville fick några sväljar och Mio några.. På något vis gick det men herreguuuuuud vilket kärringabrus jag fick.
Vi väntar nog ett tag med syskon till Ville... PHU!
Sen var Nicole klar och båda bebisarna var mätta och nöjda så vi gick och tog oss en välförtjänt fika på Espresso house. Var längesen det var så gott med en kaffe!
Inte kan man väl tro att denna lilla underbara varelse kan skrika??
Sötaste Mio!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken liten sötnos!

Duktiga Ida som passar båda! :)

2011-05-07 @ 08:36:45
URL: http://lottamalmberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0