2011??

Idag ska vi åka och skriva på papper om att det är M som är pappa till Ville.
Lite lustigt är det väl ändå? Vill dom även kanske veta hur, var och när för att verkligen kunna vara säkra?
Känns väldigt lite år 2011. Känns mer som 1800-talet.
Well, något sent och efter en påminnelse från den här kvinnan på kommunenär det idag dags för M att godkänna faderskapet till VilleValle.
Sen tänkte jag åka om mitt jobb och ta en kopp kaffe och känna på det där "vanliga" livet.
Nu ska jag se vad jag kan hitta i kylen. Undra vad man kan göra med bara ett Bregottpaket och lite saft?
Får bli en storhandling i eftermiddag.. måste bara samla lite krafter först.
Vi hörs senare vänner!

Kommentarer
Postat av: michaela med bebis

haha. minns när vi skulle skriva på dom där papprena dagen innan plutten kom. eftersom min kära man inte adressändrat sen han bodde hemma hos sina föräldrar en sommar för fyra år sedan så blev det lite klurigt. vi var tvunngna att svara på lite frågor som dom ställde till oss enskilt för att jämföra om vi verkligen hade koll på varandra. och jag lovar det var väääldigt mycket var? när? med hur många? haha..helt sinnessjukt!

hoppas det gick bra för er att fixa papperna!

kram.



ps. nu har mannen adressändrat så vi slipper samma korsförhör efter en eventuell tvåa ;)

2011-05-11 @ 14:47:07
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Ida

Michaela: Man tror ju inte att det är sant. Helt sjukt!

Nu är vi i alla fall klara och vi slapp tack o lov att svara på några direkt intima frågor. Men jag undrar om inte Socialförvaltningen har vettigare saker att syssla med? Känns som slöseri med tid och pengar när det behöver vara med 3 st socialförvaltare och sitta som vittnen när vi skriver under att M är pappa till Ville.

Hade väl bara varit att fylla i något sånt papper på BB. Och det är ju faktiskt 2011 så det finns ju en massa möjligheter men saker som BANK ID osv har dom väl aldrig hört talas om. Herregud!!!! Blir så trött..



Kram

2011-05-11 @ 15:40:28
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0