långrandigt och glädjedans!

3 maskiner tvätt, massa lek, lite sång, mammagrupp och nu god kvällsmat och mys med M & Ville.
Jo förresten.. Ville avskyr att ligga på mage så det har inte blivit så mycket med det. Kan nog räkna gångerna på en hand.. typ..fy skäms på mig.
I dag påpekade BVC kvinnan återigen hur viktigt det var att dom små verkligen ligger på mage varje dag. Så fort vi kom hem la jag han på mage och för första gången blev han inte vansinnig.
Och gissa hur stolt jag blev när sen ungen vände sig helt själv från mage till rygg!!!!
Det är säkert "sent" men det hindrade inte mig från att klappa händerna och glädjedansa i 10 minuter.
Sen efter dansen slängde jag mig på telefonen och ringde M som så klart blev super stolt över vår lille Ville.
M säger att jag inte får använda röd body och röda byxor på samma gång för att han ser ut som en liten tös då..
Men det skiter jag i. Ville är bedårande söt i rött. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Ida! Så söt bebis ni har, tycker han är jätte fin i helrött! :)



Jo, vart har du köpt din kofta du har på denna bilden? Har sökt nåt liknande länge!



MVH Anna

2011-05-17 @ 07:59:37
Postat av: Ida

Anna: Tack!!

Jag köpte kavajen på Zara för något år sen.. vet inte om den går att få tag på längre men dom kanske har något liknande.

Ha det fint!

Kram

2011-05-17 @ 17:30:28
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0