psykbryt

Vi tog oss ut på en härlig promenad innan med mamma & pappa.
Målet med promenaden var lunch på nya hamnpaviljongen... När vi efter många om och men hade fått vår mat tog en fiskmåsjävel min hamburgare..Jag blev vansinnig!!!
Som "grädde på moset" började det regna vilket ledde till att vi fick kasta oss in i den här paviljongen med barnvagn och grejer.
Låter kanske inte så dramatiskt nu såhär i efterhand men jag var ytterst nära att få ett psykbryt. Eller om jag ska vara ärlig så fick jag ett mindre psykbryt. Det var ett jäkla hallå och hela paviljongen stannade upp för att se på vår lilla cirkus.
Sen var alla på dåligt humör och jag som hade haft en fiskmås i min mat vägrade röra maten. Tjurig som en treåring.
Så dom andra slängde i sig sin mat och sen kastade vi oss i bilen hem. Ville blev så klart hungrig där mitt i allt kaos också. Ja herregud. Jag har fasen inga nerver. Hysterisk mamma...
Väl hemma kom vi på bättre tankar så nu är vi på gott humör igen.
Vi är kvar hos mamma och pappa. Tacos står på tur. Jag som har varit tjurig har bara ätit en Dajmstrut på hela dagen så jag är hyfsat hungrig nu.
Lugnet före stormen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0