tisdag

Tisdagar är en fin dag i veckan. Då är Ville i centrum hela förmiddagen. Ingen tvätt eller diskmaskin stör utan vi har bara tid med varandra.
Babymassage och bebissång med massa andra mammor och bebisar. Ville älskar det!
När vi kommer därifrån brukar vi vara lite trötta båda två så vi tyckte inte alls att det var tråkigt med regn nu på eftermiddagen. Känns mer okej att bara vara inne och mysa då.
Nu ska vi strax åka till Väröbacka kyrka och träffa prästen inför Villes dop på söndag.
M har sagt att jag mest bara ska hålla låg profil.. är varken konfirmerad eller med i Svenska Kyrkan.. En strut hade väl suttit fint på mitt huvud.
M som är traditionell av sig har fått sin vilja igenom så det blir dop istället för namngivningsfest.

Kommentarer
Postat av: Emelie Ånhed

Han är så fin eran Ville ....Det är inte klokt så fort de blir stora, bäst att passa på att njuta :)

2011-05-24 @ 15:58:37
Postat av: michaela med bebis

när vi hade prästen hemma inför vår sons dop kändes det lite jobbigt emellanåt. hon ställde frågor om hur jag (bara jag som är döpt) ser på mitt dop och vad det har betytt för mig i livet (haha, ingenting?). och mannen min började snacka om vikten av att tänka själv och inte vara bunden till en specifik religion. så vi var väl inte "mönster-kunderna" direkt ;)

hoppas det gick bra för er i alla fall!

kramar.

2011-05-24 @ 17:13:50
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Ida

Emelie: Ja det är inte klokt vad tiden går... Han var ju nyss så liten:)

Glöm inte att njuta av kulan. Snart är den borta! Lycka till med allt, Kram



Michaela: Joo du, vi var tyvärr med om något liknande... Herregud är ett passande uttryck... Jisses!! Håller med mannen din till fullo:)

Kram

2011-05-25 @ 14:44:03
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0