examensfest!

I går var det dags att äntligen fira Johans mäklarexamen!
Det bjöds på underbart god mat och dryck.
Mallan, M och Ville var hemma och hade myskväll så jag kände mig lugn med att gå bort på lite fest.
Innan vi anlände till Johan & Angelica tog vi en fördrink hos Björre på hans balkong.
Sen när hemmafesten led mot sitt slut och folk skulle dra en utgång beställde jag en taxi i smyg som tog mig hem till mina killar och Mallan.
Tack Johan & Angelica för en riktigt lyckad tillställning! Och Johan, Grattis ännu en gång!!!
Mäklar-Johan med sin nya termos!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack själv hjärtat! Hoppas resan hem gick bra. Hälsa Mike och Ville

2011-05-22 @ 20:34:50
Postat av: Lotta

Jag har så snygga vänner! :) Hoppas att ni hade en bra kväll. Nästa gång tänkte jag nog vara med! Massa kramar

2011-05-22 @ 23:30:17
URL: http://lottamalmberg.devote.se
Postat av: En troge läsare

Vad fin du var i håret. Hur har du gjort det?

2011-05-23 @ 17:05:42
Postat av: Ida

Lotta: Vi hade en toppen kväll! Inte många dagar kvar tills du kommer hem nu. Tjohoo!! Kram



En trogen läsare: Hmmm.. tack men undrar om du inte menar Johannas hår för mitt var då rakt inget speciellt??

Johanna lånade min Toni and guy vågtång. Vet inte om den fortfarande går att få tag på. Googla så kanske du hittar den. Kram på dig!

2011-05-23 @ 19:13:02
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0