Ville Carl Erik

Villes dop gick som en dans.
Trots en väääldigt lång gudstjänst var han helt tyst och gav knappt ifrån sig ett ljud.
Henrik & Malin skötte sig utmärkt som faddrar. Ville sov som en prins i Henriks famn och Malin sjöng Himlen är oskyldigt blå och spelade på flygeln så tårarna rann på mina kinder... Så otroligt vackert!
TACK för alla fina presenter!!
Och tusen tack till våra underbara föräldrar och syskon som hjälpte till med allt och gjorde den här söndagen till en fin dag att minnas!
Ville Carl Erik
Vår älskade unge. Finast i världen. Vi älskar dig så!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej lilla familjen! Och självklart mest hej till Ville Carl Erik! Var det nån som filmade när Malin sjöng så MÅSTE du ju lägga upp det?? Kram!

2011-05-30 @ 10:28:03
Postat av: Anonym

Vacker klänning! Har du köpt den i Varberg?

2011-05-30 @ 20:56:36
Postat av: Ida

Lisa: Vet sjutton inte om det var någon som filmade.. Får kolla upp detta! Ville säger att jag ska hälsa så gott till Tant Lisa:)

Hoppas allt är bra med dig!! Kram



Anonym: Tack ska du ha! Jag köpte den på Kungsmässan.

2011-05-31 @ 16:19:08
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Camilla

Vilken affär på kungsmässan? Riktigt snygg klänning!

2011-06-02 @ 13:03:35
Postat av: Ida

Camilla: tack! Jag hittade den på H&M på Kungsmässan.

2011-06-02 @ 13:53:55
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0