29/11

Trist väder innebär en hel del innemys.
I dag har vi varit hemma hos min mormor och morfar och hämtat upp en massa mat till Ville som dom hade gjort.
Äpplemos, katrinplommonspuré, frikadeller & nybakat bröd. De ska iväg till Thailand i några veckor så vi har riktigt laddat upp kylen och frysen här hemma så att vi klarar oss medan dom är iväg.
Sen fick jag med mig de nya gardinerna också som min mormor hade sytt till Villes rum och vårt sovrum. Blev riktigt bra! Kanske slänger upp en bild senare.
Nu ligger min plutt och sover middag. Detta är det långa sovpasset och det är så himla skönt att bara få vara i någon timme. Eller ja, det är nu jag ska hinna tvätta och plocka här hemma.
För ett år sedan såg det ut så här - WOW!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja wow!!! Och du var lika vacker med bebis i magen. Ses snart fina du!!!! Emma

2011-11-30 @ 01:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0