buffa

God morgon!
Morgonen började något tidigt... natten har varit hemsk. Jag har buffat och hållt på med den här tramsiga ramsan jag har hittat på hela jäkla natten.
"Nuuuu ska Ville soooova och vara så glaaaad, nuuu ska Ville sooova och vara så glaaad..........."
Sen nu i morse skulle vi liksom storma in i hans rum och i princip glädjeropa:
God morgon älskling!!!!!!!
Det står även att man ska vara på ett sprudlande humör - Dramaten nästa.
Ska doppa näsan i en stor kopp svart nu.
GOD MORGON!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, stackare. Bra jobbat! Håll ut! Om en vecka eller så kommer du få sova hela långa nätterna!

Puss o kram o god morgon

2011-11-28 @ 07:37:15
Postat av: Jenny

Hoppsan, glömde skriva att kommentaren var från mig!

2011-11-28 @ 07:38:47
URL: http://jennywalter.blogg.se/
Postat av: Ida

Jenny: Åh jag hoppas verkligen det... Det här är en sport utan dess like. Längtar tills vi ses på onsdag! Puss och kram

2011-11-28 @ 07:42:22
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: isa

Ja det här med att sova på nätterna.. phu det är ju så viktigt att man får sin sömn både mamma & bebis. Min lille Maximilian hade lite fester på nätterna ett tag, nu har det äntligen börjat bli bra. Det som funkade va att ha rutin, Han badar efter kvällsgröten och sen pyjamas, napp och snutte och faktiskt även en flaska välling. En napp i varje hand och snutte i gemte. Nu somnar han 9 av 10 ggr själv och vaknar några ggr varje natt men efter vi börjat lägga typ 5 nappar på vänster sida av kudden så har han lärt sig och han hittar dom själv så oftast somnar han om på engång. Testa ni med :) Håller tummarna! Ha det så bra!

2011-11-28 @ 16:00:43
Postat av: Ida

Isa: Ja det här med kvällsbad har vi börjat med vilket är väldigt uppskattat av Ville. Jag tycker att vi har haft hårda rutiner men trots det har vi inte haft bra nätter. Ville somnar gott själv och det går på max 5 minuter. Oftast tar det bara 1 minut innan han sover så det kan jag inte klaga på. Det är när vi sen går och lägger oss som han börjar. Sen vaknar han 2-3 gånger varje timme under hela natten... Hoppas verkligen att det blir bättre snart för precis som du säger så behöver både vi och våra små få sova gott.

Ska testa det där med 5 nappar i sängen också! Tack för tipset och ha det fint!

2011-11-28 @ 20:07:08
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0