GOD MORGON FREDAG!

Här började dagen för längesen.
Vid 06.30 var både jag & Ville i badkaret. Han älskar som sagt var att bada så vi försöker göra det några gånger i veckan. Och då och då badar vi tillsammans. Det är ett litet projekt men mycket uppskattat!
Vi hade superlajbans tills det att jag upptäckte att Ville satt och kissade. När jag frågade vad han sysslade med fick jag mig bara ett gapflabb rakt upp i ansiktet.
Nu sitter jag i soffan och känner mig lagom fräsch. Den där känslan av nyduschad har liksom inte infunnit sig.
Men vad gör väl det. Det är fredag mina vänner. Nu tar vi och gör något riktigt bra av den här dagen.
111111
Iskall men vacker morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0