julmust med vännerna!

Mitt fina jobb fick räddat mig. Jag fick lånat ett mobilt bredband så nu kan jag anmäla föräldradagar, betala räkningar och uppdatera er.
TACK älskade Dialect!
Nu har jag kommit hem från kvällsfikan som blev kvällsmiddag. Javisst, Johanna hade lagat mat åt oss alla. Inte dumt alls. Riktigt fint att träffa vännerna en torsdagskväll över några glas julmust och lite kaffe!
Och som pricken över i:et fick vi myst lite med Jennifers underbara kula. Det blir bebis i mars. Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ vad ni är fina. och ÅÅÅ vad min JENNIFER är gravid och snygg! Saknar efter er alla och Jennifers kula. See you soon!!!! //EMMA

2011-11-11 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0