SACK'N SEAT

Har surfat runt lite(!!!) och läst massa resetips.
Jag vet att jag tjatar om det här med Thailand hela tiden nu. En del av mig är coollugn, men en annan del av mig är superstressad.
Det kommer gå bra. Herregud, jag måste lära mig att slappna av någon jäkla gång. VilleValle kommer att ha det helt fab! Att resa är att lära. Och varför inte börja redan under hans första levnadsår?
Eftersom jag googlar resa med barn 211 gånger om dagen så hittar jag bara mer och mer bra att ha saker.
Jag vet att jag måste välja ut bara det allra bästa och det mest nödvändiga innan jag visar M. Han tycker lätt att jag blir för ivrig så jag är väldigt sparsam med vad jag visar honom.
Men nu har jag hittat den här grejen som vi bara måste köpa innan vi åker. Och den gick hem!
Så en sån här blir det. Skönt att ha fått godkänt av M.
Yess!!!
Går att köpa på Jollyroom för 179 kr!
Sack'n seat

Kommentarer
Postat av: frida thorstensson

Klockren ju! :) När & var beger ni er till Thailand då? Så gott, jag ska också dit .. ska bli underbart! Man längtar mer och mer nu när detta tråkiga regnväder börjar komma! Kram

2011-11-24 @ 21:57:11
Postat av: Ida

Tror vi har en sån, skall kolla innan du köper i fall du vill låna. Elsa sitter inte still så länge att den används ;-) kram

2011-11-24 @ 22:32:14
Postat av: Nina - Glamourmamman

Gud vad härligt att komma iväg - hoppas att vi åker till Thailand nästa år! Jag har åkt på solsemester två ggr med våra små, finns resetips i bloggen om du är intresserad :-) Såg att du är ute efter sommarkläder till miniprinsen också. Jag har lite här hemma i stl. 80 om du vill köpa begagnat. Har tänkt sälja av dem i vår annars. Ha en fin dag :-)



Kram Nina

2011-11-25 @ 07:26:44
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Hanna

En sån har vi, den är kanon!! Bra att ha sen med när ni ska till folk utan barn!

Ha en trevlig resa!

2011-11-25 @ 10:28:24
Postat av: Ida

Frida: Ja som vi längtar! Vi åker i början på Januari. Vi ska bo på Surin Beach. Ska bli ljuvligt! Ha det fint, kram



Ida: Ja då kan man ju se hur Ville sitter i den. Är den bra och han verkar gilla den så slår vi nog till på en. Kan vara bra att ha! Puss



Nina: Kollade dina resetips. Hur bra som helst!!

Ville har redan strl 86 så vi ska låna lite och sen ska vi nog köpa en massa där:) Men tack ändå!!

Ha en härlig helg,

Kram på dig!



Hanna:Tack! Ja den verkar ju vara hur smidig som helst! Hoppas allt är bra, kram

2011-11-25 @ 19:50:40
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0