Rödvin, ryggbiff och tända ljus

Det blev en underbar lördagkväll trots allt.
Var på riktigt skithumör innan.. sen gick jag och la mig och vaknade på en bättre sida. När jag gick upp hade M börjat förbereda kvällsmaten och hällt upp varsitt glas vin.
Rödvin, ryggbiff, tända ljus och en nöjd bebis som sover gott i sin i egna säng på sitt egna rum.
Åh!
Nedan följer ett par fina vintips.
I morgon tänkte jag ge er lite bilder från gårkvällens afterwork hos våra fina vänner.
Glad lördag så länge mina hjärtan!

Puteus

Puteus - har sagt det innan och jag säger det igen. Det här vinet är så bra. Otroligt prisvärt!

Marqués de Riscal

Det här vinet introducerade ett par vänner för oss och sen dess lyxar vi då och då till det och slår till på en flaska.Detta gjorde mannen i dag. Så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0